Розрекламована функція хештегів у Facebook для тернополян ще недоступна
Facebook запустив функцію хештегів, що дозволяє групувати повідомлення різних користувачів на певну тему. Такі повідомлення заполонили сьогодні увесь інформаційний простір. Зокрема, журналісти “Погляду” прочитали це на watcher. Але, спробувавши дане нововведення у себе на сторінках, виявили, що хештеги ще не працюють.
Окрім журналістів, хештегами пробують користуватися й інші тернопляни та мешканці області. Так, непосидючий копичинецький блогер Тарас Демчук теж прописує хештеги на сторінці у Фейсбуку. Також і Владика Нестор Писик. Проте ні в Тараса, ні у Владики, ні на сторінці “Погляду” хештеги таки ще не працюють так, як повинні би, згідно статті на watcher про нововведення Facebook.
В групі Cossa (інформаційний портал про маркетинг і комунікації в цифровому середовищі) є перепост статті від Mashable, де зазначається, що хештеги будуть введені в дію уже в найближчі тижні. Тобто, стає зрозумілим, що зараз цей сервіс іще не запустили в дію. Також, за повідомленням Cossa, сьогодні хештеги будуть доступні невеликому числу користувачів, швидше за все із Росії: “Завтра уже будут доступны небольшой группе”, – написано в групі 12 червня.
До слова, хештеги дають можливість відстежувати цікаві дискусії про великі події, відомих людей або трендові теми. Працювати хештеги будуть так само, як в сервісах Twitter та Instagram – будь-які слова зі значком # в повідомленні є клікабельними хештегами.
При натисненні на хештег користувач побачить підбірку записів інших людей, груп і сторінок з аналогічною відміткою, а також публічних сторінок пов’язаних з хештегом подією, людиною або явищем.
Пошук за хештегами буде можливий як з рядка пошуку, так і натисканням на відмітки в записах, що транслюються з інших сервісів, а також створювати публікації безпосередньо з підбірки записів, об’єднаної хештегом.
Наразі хештеги доступні лише частині користувачів. В ближчі дні функціонал буде працювати у всіх.
Facebook також обіцяє почати публікацію найбільш популярні в даний момент підбірки хештегів. Аналогічну функцію має, наприклад, Twitter – trending topics.
Юрій Романович, новини Тернополя “Погляд”
Коментарі вимкнені.