Що найбільше турбувало тернополян у березні?
Упродовж березня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 793 звернень мешканців (відповідно 37та 756 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 2 звернення щодо погіршення якості питної води: вул. Виговського, 8/20 Яремчука, 27/7. За вказаною адресою виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Після обстеження, її працівники здійснили промивання водопровідної мережі через пожежні гідранти. Відтак якість питної води поліпшилася. Свідченням цього стали результати аналізу відібраних за вказаною адресою працівниками лабораторії хіміко-бактеріологічного контролю питної води проб води. Згідно з ними, якість питної води тепер відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10.
3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме: проспект С. Бандери, 11б – тиск подачі води відновився після його врегулювання в мережі. На вул. Сірка 1-5 тиск подачі води нормалізувався після заміни вентиля у водопровідній мережі на дану вулицю. На вул. Чехова. 10 тиск подачі води відновився після ремонту вентиля на будинок.
26 звернень тернополян пов’язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
3 звернення стосувалося незручностей, що спричинили пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження було ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
388 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
371 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.
Коментарі вимкнені.