Тернополяни так часто піддаються паніці

Втратив заощадження і 34-річний житель обласного центру.

Псевдопрацівник банку зателефонував до чоловіка під приводом поновити захисні дані картки. Повідомив що у банку зафіксували несанкціонований доступ до рахунку клієнта тому потрібно якомога швидше змінити пароль до картки. Тож тернополянин не підозрюючи лихого, повідомив абоненту усю конфіденційну інформацію щодо банківського рахунку. В результаті, з картки зникла уся готівка. Про аферу довідався вже за декілька хвилин після розмови з працівником фінансової установи: на телефон прийшло повідомлення про зняття усіх коштів з рахунку.

Вкотре нагадуємо – не довіряйте незнайомим людям! Банк ніколи не запитуватиме у клієнта персональну інформацію, адже вона багаторазово дублюється. Якщо навіть її буде втрачено, у банку завжди є резервна копія. Працівники фінансової установи за допомогою мобільного зв’язку ніколи не проводитимуть операції щодо зміни паролів переказу коштів чи продовження строку дії картки.

Тож ні в якому разі не надавайте дані своєї картки навіть людині, що представилася співробітником вашого банку, а тим паче покупцям чи продавцям інтернет-сайтів.

У випадку, коли до вас телефонують під приводом змінити паролі перевести гроші, збільшити строк дії картки, і при цьому вимагають захисні дані, кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділені банку.

Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, негайно телефонуйте 102.

Коментарі вимкнені.