Що тернополян починає турбувати все менше
З них — 10 звернень щодо якості питної води. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
10 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском.
37 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
9 звернень тернополян стосувалися незручностей, спричинених заміною вводів на будинок. Про тимчасове відключення водопостачання мешканці даних будинків були завчасно попереджені.
1 звернення тернополян було пов’язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
322 звернення мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
309 зверненень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.
Нагадаємо, упродовж січня надійшло 736 звернень мешканців
Упродовж грудня надійшло 790 звернень мешканців
Упродовж листопада надійшло 945 звернень мешканців
Упродовж жовтня надійшло 997 звернень мешканців
За інф. з сайту КП “Тернопільводоканал”
Коментарі вимкнені.