Вже тиждень в Тернопільських ліфтах тестують GPRS
Працівник технічної служби: «Ми застрягли в ліфті. Я жартую, то ми так перевіряємо, Наталко, декілька разів. Добре, дякую. Все нормально. Як чуєте мене? Ліфт працює в хорошому режимі, чую Вас прекрасно».
Наталія Москалюк, диспетчер ліфтового господарства: «Знаходяться на місці майстри, перевіряли тільки що зв’язок. Як бачите, все нормально працює і пасажири можуть зв’язуватися».
Відтепер у ліфтах є GPRS. Саме завдяки цій системі зв’язку в «міжповерховому канатоході» вже тиждень тестують оперативне управління головним контактором живлення станції ліфта, забезпечення екстреного каналу голосового зв’язку між диспетчером і кабіною ліфта, дистанційний збір інформації про стан технологічних об’єктів ліфтового господарства в режимі реального часу і передачу в диспетчерський центр для архівування і візуалізації подій. Це основні функції, що пропонує комплексна система диспетчеризації ліфтів, яка наразі працює в тестовому режимі в під’їздах будинків на вулиці Чернівецькій, 62, Стадникової,1 (другий під’їзд), і Лучаківського, 5 (перший під’їзд ) .
Володимир Кришталовський, заступник директора з виробництва компанії «Максима»: «Ми обслуговуємо зараз чотириста ліфтів, ми тиждень тому запустили вже в пілотному режимі три ліфта – тих, що ми обслуговуємо. Це в пілотному, тестовому режимі вони будуть працювати для відстроювання до Нового року. Після Нового року, згідно плану затвердженого управлінням житлово-комунального господарства, ми будемо підключати решта ліфтів в місті Тернополі».
Диспетчерська служба, що відповідає за безпеку пасажирів ліфта, працюватиме цілодобово і забезпечуватиме порядок у кабінах на відстані. У разі необхідності майстри вчасно реагуватимуть на несправність механізму.
Сергій Надал, міський голова Тернополя: «Зараз оператор бачить в постійному режимі, що робиться з ліфтом, і ніхто вже не може проникнути в кабіну ліфта або в шахту, де знаходиться механізм. Це обов’язково буде відмічено диспетчером, тобто це унеможливлює пошкодження механізмів ліфта».
Зараз в Тернополі більше восьми сотень ліфтів, половину з них обслуговує компанія «Максима». Як швидко вони впораються із поставленим перед собою завданням забезпечити зв’язок між кабіною ліфта і диспетчером, покаже час. Комунальники сподіваються, що суспільство буде бережно ставитись до оновлень в їхніх під’їздах, повідомляє ІНТБ
Коментарі вимкнені.