Зі збільшенням вартості проїзду у Тернополі, якість перевезення тільки погіршилась! Факти
Про те, що зі збільшенням вартості проїзду у тернопільських маршрутках, погіршиться якість перевезення ми вже писали.
А тепер наші колеги з “RIA плюс” це ще й перевірили. Хоча міські перевізники й заробляють більше після подорожчання вартості проїзду у маршрутках, графіку руху здебільшого не дотримуються. Після 21.40, як переконались журналісти, майже половина міських автобусів на зупинках не з’являється
Графік руху значної частини громадського транспорту у місті після 21.00 існує хіба що на папері та у звітах перевізників. Міські автобуси з’їжджають з маршрутів подекуди за дві-три години до завершення роботи.
Упродовж трьох днів – 3, 4 та 5 квітня – журналісти перевіряли, чи дотримуються перевізники графіка руху у Тернополі. За основу брали той, що вказаний у нових інформаційних площинах розміщених на зупинках. А там, де його не було, — офіційний графік 2011-2012 рр. Час останніх заїздів на зупинки в 2013-му, як повідомили в міськуправлінні транспорту, — майже не змінився.
Для контролю ми обрали час після 21.40. Саме на цей період найбільше нарікають тернополяни. Роботу транспорту перевіряли на “Сонячному” — зупинка біля “Універсаму” в напрямку Центру, на „Східному” — зупинка біля колишнього супермаркету “Київ” у напрямку Центру, у Центрі — зупинка біля медуніверситету в напрямку “Східного”. Результати шокували: 23 з 26 маршруток завчасно з’їхали зі свого маршруту. Майже половина з них порушила графік більш ніж на годину.
— Це просто жах! — емоційно каже тернополянин Володимир Осипа. Чоловіка ми зустріли близько 22 години на зупинці біля “Універсаму” у перший день перевірки, 3 квітня. – Водії їздять тільки тоді, коли є багато пасажирів і файна каса. Коли людей менше, вони з’їжджають. Я на вулиці Оболоня живу. Маршруток №№20, 22 після 21.30 немає. Поїду в Центр, а звідти йду пішки. Всім у голові — гроші, а не люди!
Справді, автобуси, які їздять за маршрутами №№20 та 22, після 21.40 на зупинці не з’являлись. Також не приїжджали №№ 3, 27, 28, 30.
Щоправда, деякі маршрутки ми таки бачили. На зупинці вони не зупинялися, а проїжджали повз. Це №20 о 21.46 та о 22.56, №3 — о 22.00, №22 о 22.06 то о 22.13, №30 о 22.21, о 22.41 та о 23.30. У салонах деяких із цих маршруток були пасажири (№20 о 23.27, №27 о 23.32). З’ясувалось, що ці люди — не звичайні пасажири. Ці автобуси розвозили робітників з роботи. Звичні номери маршрутів водії прикрили аркушами паперу з іншими номерами — 1 та 6. Побачили ми під час чергування у період між 22.08 і 22.36 чотири автобуси, які курсують за маршрутом №14. Вони у той час мали б їхати вулицями “Східного”. Але, вочевидь, з’їхали.
Згодом ми стали свідками дещо кращої, але далекої від нормальної ситуації на зупинці біля колишнього супермаркету “Київ”, що на “Східному”. Там ми дотримання графіка перевіряли 4 квітня. Після 21.40 на зупинку взагалі не заїжджали автобуси маршрутів №№7 та 11. Більшість із тих, що забирали пасажирів, порушували графік. Коли ми чергували на зупинці, бачили, як повз неї проїздили ті автобуси, які мали б забирати пасажирів. О 21.56, 22.03, 22.22, 22.45, 22.50 та о 23.10 повз „Київ”.
Коментарі вимкнені.