Робота над Східним обходом Тернополя – в розпалі
Проект будівництва Східного обходу Тернополя, котрий з’єднає траси міжнародного значення М-19/Е-85 і М-12/Е-50, сьогодні став предметом обговорення під час робочої зустрічі у Службі автомобільних доріг у Тернопільській області. Деталі прокладання нової дороги із керівництвом Служби та проектної організації обговорили представники Європейського Інвестиційного банку Henry Moykktnen, Vigo Legzdins, Krysztof Pogld, Укравтодору Ірина Кучерук та Укрдорінвесту Олександр Корецький, Віктор Кравченко.
Згідно із задумом дорожників, перша черга Східного обходу Тернополя матиме протяжність 8,6 км і чотири смуги руху (категорія 1Б). Вона примикатиме до траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці у с.Шляхтинці та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка у с.Смиківці. Головне завдання нової дороги – розвантажити вулиці обласного центру Тернополя від вантажного транспорту, покращити екологічну ситуацію в місті, зменшити рівень вібрації та шуму від потоку автомобілів, адже сьогодні комунальна об’їзна дорога Тернополя співпадає з міськими вулицями. Величезна кількість транспорту у безпосередній близькості від житлових будинків завдає дискомфорт громадянам. На вулицях, включених у комунальну об’їзну, є місця концентрації ДТП.
Нагадаємо Східний обхід Тернополя – перший за часів незалежної України грантовий проект. 17 грудня 2018 року Укравтодор, Міністерство інфраструктури та Європейський інвестиційний банк підписали фінансову Угоду «Транспортний зв’язок в Україні – Фаза І». В рамках неї передбачено спрямування 20 млн євро на будівництво Східного обходу м.Тернопіль. Кошти виділяються на грантовій (безповоротній) основі.
Коментарі вимкнені.