25 тисяч батьків на Тернопільщині за успіхами дитини в школі можуть спостерігати онлайн

У Тернополі дбають про безпеку електронного навчання. 835 шкіл Тернополя долучились до проекту електронної освіти «Щоденник.ua», який моделює безпечний інформаціний простір та захищає персональні дані користувачів.

«Що для мене електронний щоденник? Це можливість перейнятися шкільним життям моєї доньки, не втомлюючи довгими розпитуваннями. Я бачу повноцінну картину: успішність, відвідування, розклад уроків та приймаю участь у цікавих обговореннях. Звичайно це дуже зручно, шкода що у наші часи не було таких рішень», – висловила своє ставлення до електронного проекту Світлана Євгенїївна, мати учениці 7 класу Катеринки.

Ідея реформування освітньої системи створила умови для розвитку українського освітнього середовища та створення електронних онлайн-проектів, які відповідають вимогам надійності і апробовані у світовій практиці.

Із самого початку впровадження, новаторські освітні проекти почали поширюватись у різних куточках країни.
Водночас, протягом останніх років процес освоєння сучасних освітніх технологій активізувався і в Західних регіонах країни. Тернопільські освітяни активно долучаються до ведення електронних щоденників та журналів, а більше 800 шкіл міста вже активно використовують можливості онлайн-технологій.

Електронні освітні мережі об’єднують адміністрацію школи, вчителів, учнів та їхніх батьків у інформаційне середовище і спрямовані на модернізацію та управління навчальним процесом. Такі мережі дозволяють зекономити час та поліпшують комунікації між всіма сторонами учбового процесу. Завдяки інтерактивним можливостямі, батьки можуть в будь-який час переглянути інформацію про успішність та дисципліну своєї дитини. В свою чергу, учні мають змогу отримати онлайн-консультацію педагога з незрозумілого питання, дізнатись домашнє завдання в разі неможливості відвідати заняття, а також подивитись оцінки з контрольної чи самостійної роботи одразу після її перевірки, не чекаючи наступного уроку та ін.

Водночас користування подібними електронними мережами вимагає високих стандартів безпеки та захисту інформації, адже серед їх користувачів є найбільш вразлива аудиторія – діти та підлітки. За статистикою, 51% дітей, від 10 до 17 років, не знають про загрози в Інтернеті та дуже часто публікують в мережі особисту інформацію, 46% – залишають номер свого мобільного, 36% – домашню адресу, 51% – особисті фото та відео.
Основними вимогами щодо безпеки освітніх мереж є перевірка достовірності даних, поданих учбовим закладом, авторизований доступ до мережі, наявність сертифікату відповідності ДССЗІ, а також обов’язкова модерація контенту мережі. Серед існуючих освітніх електронних мереж усім вищезазначеним критеріям відповідає проект електронної освіти «Щоденник.ua», який організовує безпечний інформаційний обмін в рамках закону про захист персональних даних.
Сховище даних мережі побудовано відповідно до норм закону про захист персональних даних, пройшло комплексну перевірку, що підтверджено атестатом відповідності (ДССЗІ України № 7026) КЗСІ і надає законні підстави «Щоденник.ua» зберігати й обробляти персональні дані. Доступ до мережі здійснюється за допомогою спеціального коду. Цей код можуть отримати тільки учні, батьки і співробітники школи за списками, які подаються адміністрацією навчального закладу. Батьки та учні бачать тільки ту інформацію, яка стосується безпосередніх самих, переглянути дані інших учнів неможливо.
Отже, «Щоденник.ua» – це надійний та апробований проект, рекомендований Міністерством освіти і науки України та функціонуючий при підтримці Інституту інноваційних технологій та змісту освіти.
На сьогодні в мережі «Щоденник. ua» створили свої віртуальні представництва вже 835 шкіл Тернополя. Всього мережа у місті налічує 85 тис 324 користувачі, серед яких 25 тис 101 – батьки, що переглядають електронні щоденники дітей, спостерігають за їх відвідуваністю та спілкуються з вчителями в режимі онлайн, 49 тис 410 учнів користуються можливостями перегляду оцінок та розкладу в електронному форматі, а також широко використовують інтерактивну складову мережі – консультуються з вчителями, ведуть особисті сторінки, спілкуються на форумах та тематичних групах, обмінюються фотографіями, відео та іншими матеріалами, беруть участь в онлайн-конкурсах та олімпіад, використовують електронну бібліотеку та медіатеку і ефективно готуються до ключових державних тестувань – ЗНО та ДПА.

Коментарі вимкнені.