Техогляд скасують у липні

Учора Верховна Рада у першому читанні проголосувала за скасування техогляду для приватних автомобілів. Обов’язковим він буде лише для транспортних засобів, що перевозять вантажі й людей, – пише Газета по-українськи.

Черкасець 50-річний Сергій Іванович, власник “жигулів”, два тижні тому пройшов техогляд.

— У мене закінчився термін дії талону, а з простроченим їздити небезпечно. Даїшники мають право забрати авто. Два року тому я вже так попався.

Цього разу заплатив за процедуру близько 700 грн.

— А набігався скільки. Їздив у ДАІ, як на роботу, три дні підряд — то одну довідку треба, то іншу. Таке враження, що я перший, хто його проходить.

— Переважна більшість водіїв насправді техогляду не проходчть, — каже 49-річний Вадим Карнаухов, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв. Має 32 роки водійcького стажу. — А кожні два роки купують ці талони у даїшників. Техогляд — це корупційна схема для збагачення чиновників. Процедура дуже ускладнена, бюрократична. Навіть якщо чесно проходити його, це ніяк не вплине ні на покращення технічного стану автомобіля, ні на зменшення аварійності. Тому найкраще, щоб автомобілісти самі відповідали за стан машини. Пасажирський транспорт, звісно, потребує контролю.

Законопроект найімовірніше набуде чинності з липня, вважає народний депутат 47-річний Тарас Чорновіл.

— На початку липня цей закон як невідкладний приймуть. Потім його підпише президент. Я торік вирішив зробити експеримент: чесно проходив техогляд своєї “Шкода Суперб”. Зрозумів, що технічний стан толком ніхто не перевірив, як і стан мого здоров’я. Тому цей талон нічого не значить. Думаю, за таке реформування влада взялася не для того, щоби полегшити життя водіям. А тому, що високі чини, у кишенях яких осідали гроші за техогляд, не захотіли з кимось ділитися.

Коментарі вимкнені.