Про дітей з фізичними чи розумовими вадами у навчальних закладах Тернопілля не дбають
Органами прокуратури області проведено перевірки додержання органами управління освітою та місцевими психолого-медико-педагогічними консультаціями вимог законів щодо охоплення дітей-інвалідів та дітей з вадами розвитку освітніми послугами, надання їм інклюзивної освіти та інтеграції дітей з особливими потребами у загальноосвітні школи.
Перевірки засвідчили про повільне впровадження інклюзивного та інтегрованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах області.
Зокрема, у 7-ми дошкільних навчальних закладах інклюзивною освітою охоплено 101 дитину з особливими потребами, а у загальноосвітніх школах – тільки 4 дитини.
Водночас, за результатами проведеного моніторингу навчальних можливостей і досягнень учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються за індивідуальною формою навчання, або інтегровані у загальноосвітні школи, 106 потребують корекції фізичного чи розумового розвитку у формі інклюзивного навчання, у тому числі 42 – підлягають корекції за вказаною формою.
Окрім того, більшість приміщень, у яких розташовані місцеві психолого-медико-педагогічні консультації, не відповідають критерію доступності.
Для прикладу, «Тернопільська обласна психолого-медико-педагогічна консультація» орендує приміщення на 7 поверсі багатоповерхового будинку, у якому ліфт не працює. Діти з вадами опорно-рухового апарату змушені проходити обстеження на першому поверсі в окремо обладнаній кімнаті, доступ до якої також утруднений.
За наслідками перевірок, директору департаменту освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації внесено подання з вимогою вжити заходи до усунення порушень та притягнення винних осіб до відповідальності, повідомили «Номер один» у прес-службі прокуратури Тернопільської області.
Коментарі вимкнені.