Тернопіль зібрав українських гонщиків та їх залізних «друзів»

У Тернополі ревіли двигуни та стирали шини. Місцем зустрічі гонщиків з різних куточків держави вкотре став наш обласний центр. Третій етап кубка України з драг-рейсингу зібрав у Тернополі як водіїв-аматорів, так і професіоналів з їхніми чотириколісними «друзями».

 

Володимир Бекеньов, учасник змагань (м. Івано-Франківськ): «Займаємося вже років 6 автоспортом. Їздили кільце, їздили на ралі нулями, допомагали учасникам, їздили в ролі механіка. Зараз вирішили попробувати свої сили в гонках на прискорення в Тернополі. Близько, недалеко, можна приїхати попробувати».

Володимир Момонт, учасник змагань (м. Львів): «Мені завжди, як, напевно, кожному чоловікові, подобалися автомобілі і, напевно, тільки у зв’язку з цим в мене з’явилося таке хобі. Я не можу сказати, що я перейшов повністю професійний рівень. Це швидше хобі моє. Тому що я виступаю на цьому автомобілі BMW, який підготовлений як і для змагань, так і для повсякденної їзди. Тобто на цьому автомобілі я вожу дітей в школу, а сьогодні виступаю на змаганнях».

Василь Петраш, учасник змагань (м. Івано-Франківськ): «Спроможний об’їхати ГТРа, скажемо так. І проїхати 10 сек, навіть швидше. Але воно нам на даному етапі непотрібне. На ньому тоді не можна буде їздити по місту. Ми на цій машині їздимо кожен день по місту. Жінка возить дітей в школу на цій машині. Це, до речі, автомобіль моєї дружини. Я просто в неї деколи беру покататися на гонки».

Подруги гонщиків участі в турнірі хоч і не брали, проте завзято підтримували чоловіків у заїздах. Не виключають, що колись і самі змагатимуться у гонках на прискорення.

Анастасія та Ольга, гості змагань: «Друзі цим займаються, та й ми разом з ними проводимо час. Команда тернопільська Old School, ми вболіваємо за нашого Васю, який виступає сьогодні на змаганнях. Та й прийшли підтримати».

Альбіна Смолянська, гість змагань (м. Івано-Франківськ): «Планую свою машинку зібрати також в майбутньому, десь через рік-два, і планую сама приймати участь. По перше, чим захоплює? Не знаю. Тут є дуже багато драйву, дуже багато адреналіну і воно по-своєму особливе. Дуже часто їздимо на змагання. Недавно приїхали з Вінниці, також наша «вісімка», В. Бекеньов представляв там Івано-Франківськ. Дуже часто їздимо в Тернопіль. Цього року вже третій раз тут на змаганнях».

Суть драг-рейсингу – проїхати 402 метри швидше, ніж суперники. Для цього потрібний лише автомобіль належного рівня та водійські права. Оплативши стартовий внесок, ліцензію, страховку – автоматично стаєте учасником Кубку. У турнірі гонщики змагаються по класах за відповідними ознаками.

Дмитро Андрощук, організатор ІІІ етапу кубка України з драг-рейсингу: «Є класи по об’ємах, є класи по проводах. Відповідно, потім і по класах проводяться самі змагання. Спочатку проходить кваліфікація: кожен учасник має проїхати мінімум 1 кваліфікаційний заїзд, може проїхати 3. Тобто кожен учасник має право проїхати 3 кваліфікаційні заїзди, але не менше одного. Потім, відповідно до того, як проїхали кваліфікаційні заїзди, вибирається 4 найкращих часи, тобто 4 найкращих учасники, які показали найкращі часи і вони виходять у фінал, спочатку у півфінал».

Не всі автомобілі, які прибули на драг-рейсинг у Тернопіль, брали участь у змаганнях. Але гості турніру змогли подивитися на унікальні та оригінальні моделі. Власники із легкістю розповідали про всі деталі, якими «нафаршировані» їхні авто.

Артур Посовик, гість змагань (м. Чернівці): «Передніх крил не було, задніх крил не було, двері були ржаві повністю, дах був поломаний. Тобто автомобіль був непідтримуваний взагалі. Він був на металоломі, ми його забрали. 2 роки ми його робили, відновлювали, шукали запчастини, знайшли донора, пригнали донора. Вложили в нього приблизно 15 тис. дол. Він зроблений на базі Ford Scorpio 2,9, звичайний бензин, механіка».

Василь Петраш, учасник змагань (м. Івано-Франківськ): «Двигуном внутрішнього згоряння, 4-тактним, 16-клапанним, з об’ємом 0,973 куб. см, з F 13 коробкою, з V V рядом, 3,55 головною парою. Ще вам треба технічні дані навести, чи стає вам? 276 градусів – спускний, 272 – випускний, 6 форсунок, 2 топливних насоси, хороший правильний бак, 106 екран, турбо 2,2 бара кара 35-й, 350 сил на колесах».

Переможці отримали нагороди, грамоти, медалі, а також грошові винагороди для стимулу. Так організатори намагаються заохотити водіїв ганяти не по дорогах, а цивілізовано у спеціально відведеному місці.

ІНТБ

Коментарі вимкнені.