З Тернополя можна буде полетіти до Києва, Сум та Кривого Рогу

Тернопільський аеропорт є комунальною власністю Тернопільської обласної ради та займає площу 164 га. Аеропорт сертифікований та має міжнародний пункт пропуску через державний кордон України . Аеродром Тернопіль має штучну злітно-посадкову смугу (довжиною -2008 м, шириною – 42 м)сертифікований до 11.02.2016 року та готовий до прийняття повітряних суден максимальною злітною масою до 68 т (типи літаків: Аеробус А320, Боїнг В737 та  інші)

Після передачі у 2001 році  авіапідприємства („Тернопільавіаавтотранс”) з державної в комунальну власність Тернопільської обласної ради практично призупинились регулярні авіаційні перевезення, при наявності існуючого попиту на дану послугу.  На теперішній час виконуються лише чартерні перевезення. Відсутність регулярних авіаційних рейсів не дозволяє стабілізувати роботу підприємства.

Упродовж останніх десяти років у розвиток підприємства не вкладалися цільові кошти. За рахунок коштів, які виділялись відповідно до діючих в 2008-2011 роках обласних програм розвитку аеропорту  погашалась лише кредиторська заборгованість підприємства за попередні роки, що призвело до виникнення заборгованості по заробітній платі, яка, на даний час, становить 2,3 млн гривень, внесках до Пенсійного фонду України в розмірі 1,9 млн гривень,  платежів до бюджету – 530 тис. гривень.

З метою  збереження авіапідприємства підвищення ефективності  його роботи, модернізації аеропортового комплексу обласною державною адміністрацією розроблено та  затверджено „Обласну програму виведення з кризового стану, відновлення роботи та розвитку   інфраструктури   аеропорту   „Тернопіль   на    2012-2013 роки”.   Обсяг  фінансування   програми  становить 8,5 млн. гривень. У зв’язку із відсутністю обласного бюджету, фінансування програми  у 2013 році не проводилось.

В поточному році проведено ряд зустрічей з авіакомпаніями, керівництвом Державного підприємства „Антонов–Фінанс” щодо відновлення авіаційної діяльності аеропорту „Тернопіль”.  За результатами зустрічей представлено пропозиції щодо здійснення регулярних авіаційних перевезень літаками вітчизняного виробництва по маршрутах Тернопіль-Київ, Суми, Кривий Ріг.

Слід зазначити, що на  даний час переважна більшість авіакомпаній України знаходяться в приватній власності і не готові при відкритті нових маршрутів нести збитки, тому виникає потреба у впровадженні в Тернопільській області пілотного проекту щодо організації авіаційних перевезень по маршруту Тернопіль-Київ за соціально-доступними цінами, що потребує фінансування з державного бюджету на початковому етапі відновлення регулярного авіасполучення.

З метою створення на території області найбільшої у Західній Україні системи змішаних перевезень з використанням всіх видів транспорту і формування відповідної транспортної інфраструктури в області розроблено проект  транспортно – логістичного кластеру, реалізація якого забезпечить формування ринку логістичних послуг, ефективне обслуговування споживачів регіону та зростання обсягу інвестицій в основний капітал області.

Крім того розроблено проект модернізації та розвитку інфраструктури аеропорту демонстрація, якого відбулася в аеропорту  м. Тернопіль.

Відновлення  авіаційних рейсів з аеропорту “Тернопіль” призведе до фінансової стабілізації роботи аеропорту “Тернопіль”, створення додаткових робочих місць, задоволення існуючого попиту споживачів на авіаперевезення, що матиме позитивний  вплив  на соціально-економічний розвиток області, покращення інвестиційного клімату, що в свою чергу забезпечить повернення коштів в державний бюджет шляхом сплати податків та платежів, – повідомила “Погляд” прес-служба ОДА.

Сьогодні, 18 жовтня, під час виїзного засідання комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв’язку у Тернополі голова комітету Борис Колесніков сказав, що якщо місцевий бізнес береться за аеропорт, за пасажирів і вантаж, то держава підтримає, поставить сигнальні вогні.

“Європа поможе, чим зможе. Але якщо не буде бізнесу – будуть проблеми”, – каже київський чиновник.

Коментарі вимкнені.