Жителі Тернопільщини на “рекордні суми” збагачують шахраїв
Вішінг (англ. — Vishing) – один з методів шахрайства, коли в довірливих і недосвідчених українців через телефони видурюють шалені суми грошей. За підрахунками експертів, які займаються цією проблемою, рахунок іде на мільйони. Як зупинити хвилю кібершахрайства?
Поліцейські, що називається, б’ють в усі дзвони, застерігаючи людей від подібного роду шахраїв. Сьогодні ми вкотре розповімо за якою схемою працюють пройдисвіти і як вберегтися й не потрапити у їхні тенета.
Обман полягає у тому, що зловмисники, вдаючи з себе працівників банку чи співробітників служби безпеки фінустанови, телефонують власникам платіжних карт і дізнаються в них конфіденційну інформацію, або спонукають до певних дій з картковими рахунками.
За статистикою, минуло року в Україні шахраї з допомогою вішінгу викрили з карткових рахунків українців майже триста мільйонів гривень. І втрати від такого виду шахрайства ростуть з шаленою прогресією. Тільки вдумайтеся, у порівнянні з 2015 роком сума заробітків пройдисвітів виросла більше ніж у понад п’ять разів.
Поліцейські Тернопільщини щодня реєструють як мінімум один-два випадки подібного шахрайства. Заявники – переважно клієнти Приватбанку, Ощадбаку, один з останніх фактів – одинадцять тисяч гривень втратила власниця банківської картки Укрсоцбанку.
Суми втрачених тернополянами коштів – від півтори до майже тридцяти тисяч гривень. Одне з останніх «рекордних збагачень» – двадцять шість тисяч гривень пройдисвіти викрали з картки жителя обласного центру.
Поліцейські звертаються до всіх, хто є клієнтом будь-якої фінансової установи, має на руках платіжну картку – такий вид шахрайства може статися з кожним, незалежно від віку, статі, соціального статусу. Єдиний спосіб вберегтися – не вестися на жодні телефонні розмови, якщо в слухавці чуєте, що це працівники банку. Проігноруєте подібну розмову – залишитися з грошима!
Пам’ятайте співробітники банку ніколи не дізнаються у клієнтів конфіденційну інформацію у телефонному режимі або через СМС. Повідомлення з інформацією про те, що рахунки або платіжні картки будуть заблоковані, а також дзвінки від служби безпеки банку є фейковими.
Головна умова вашої фінансової безпеки — нерозголошення конфіденційних даних, таких, як ПІН-код картки, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорта, ІПН і тому подібне.
Коментарі вимкнені.