Редактори українських видань побували у Кременці

У ТОВ “Інформаційний центр “Діалог” у Кременці  побували редактори з семи областей України. Досвідом роботи уже приватного підприємства поділилися із колегами з Дніпропетровської, Харківської, Сумської, Чернігівської, Волинської, Житомирської, Тернопільської областей.

Працювали протягом дня і важливо було розповісти за цей час про найголовніше. Як пройти усі етапи роздержавлення преси успішно.

Не всі на сьогодні мають свідоцтва приватних підприємств. А час минає. Крайній термін — до січня 2019 року. Важливо не зволікати і налагодити діяльність, застосовуючи нові методи роботи. А це альтернативні послуги та ефективна реклама, новй дизайн та хороші тексти.

Цікаво, що більшості редакцій по Україні допомагає саме Тернопільський прес-клуб. Голова прес-клубу Анжела Кадинал проводить низку семінарів та тренінгів, котрі дають змогу закрити прогалини в документації та інших проблемних питаннях в ході роздержавлення.

Колеги, котрі побували у Кременці та Тернополі поділилися враженнями.

“Звісно, милування місцевими краєвидами, то приємний бонус від Тернопільського прес-клубу, а головна мета почути про успішний досвід роздержавлення кращих редакцій Тернопільщини”, — пише на своїй сторінці у Facebook редакторка газети “Степова Зоря”, що на Дніпропетровщині Ірина Ситнік. Із Вікторією Іваницькою, редакторкою газети “Діалог”, познайомилася на тренінгу у Києві, потім нас разом звела Агенція розвитку локальних медіа #Або з якою ми створювали наші сайти. Сьогодні мала нагоду побувати в редакції “Діалогу”, — пише Ірина Ситнік.

Колега Ірина підтримує ті маленькі реформи в газеті, які вже вдалося втілити “Діалогу” та успішно розвиває і власне видання.

“Аби бути успішними треба не лише налагоджувати співпрацю з колишніми засновниками, службами та організаціями, які мають платити за висвітлення їхньої роботи, а й шукати альтернативні джерела доходів. Зокрема колега розповіла про досвід створення та розвитку сайту Kremenets.city. Цей сайт створений на тій же платформі, що і наш сайт Petropavlivka.city. Перевагами цих сайтів є добра візуалізація, можливості монетизації та якісний контент. Що сьогодні рідкість серед локальних меді”, — зазначає Ірина Ситнік.

Питання створення сайту Kremenets.city розглянули більш детально. Адже на сьогодні важливо розуміти, що успіх в майбутньому за онлайн виданнями. Адже з кожним роком друкована преса опиняється у все складніших умовах.

Про перспективи ефективної співпраці з іншими установами та організаціями розповів і директор краєзнавчого музею Андрій Левчук. Він є членом спілки журналістів і активним дописувачем газети.

Також секретами успіху поділилася колега із газет «Новини Шумщини» Алла Омельчук. Її видання є хорошим прикладом того, що якщо докласти зусиль, то можна розвиватися і успішно працювати і у невеличких райцентрах.

Кременець City

Коментарі вимкнені.