Рекламний ринок Тернополя міняє власника
Правила розміщення зовнішньої реклами та розмір плати за тимчасове користування місцями комунальної власності, на яких вона розташована, обговорили на громадських слуханнях. Їх провели у зв’язку з ліквідацію комунального підприємства міської ради «Адмінтехінспекція».
Андрій Процяк, головний юрисконсульт КП «Адмінтехінспекція»: «24 лютого 2011 року сесією міської ради було прийняте рішення про ліквідацію комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція» Тернопільської міської ради, яка займалася регулюванням рекламного ринку в місті Тернополі, координувала діяльність видачі дозволів, також стягувала плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності».
Михайло Окаринський, начальник управління стратегічного розвитку міста: «Суттєвих змін немає, змінюється тільки робочий орган. А громадські слухання послужили нагодою зустрітися операторам рекламного ринку та обговорити проблемні питання».
До існуючих проблем учасники громадських слухань віднесли пеню, сплату ПДВ, підтримку місцевих рекламних агенцій. Пропонували вони змінити й економічну оцінку міста, яка поділяється на три зони, відповідно до яких формується плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів. Це зауваження визнали недоцільним, а от до інших дослухались.
Зауваження, які озвучили на громадських слуханнях, вивчать і продовжать обговорювати на наступному засіданні. Тоді ж планують визначити і розмір оплати за тимчасове користування місцем розміщення реклам, – повідомляє ІНТБ.
Коментарі вимкнені.