Тернополянка, єдина з України, потрапила у рекламу всесвітньовідомого бренду (фото)
Коли я вперше побачила цю рекламу, відразу згадала про Наталю. Однак, як весела, завжди усміхнена і така «своя» Наталя Карчевська могла стати обличчям світової реклами косметичної компанії AVON? Однак проглядаючи ролик я з кожним разом переконувалася у тому, що це саме вона.
Як розповіла мені Наталя Карчевська під час нашої зустрічі, я не єдина, хто упізнав її. Щоб поцікавитися, чи це вона знімалася у рекламі до неї підходять навіть у магазинах.
– Ролик для компанії знімався у Хорватії. Я була єдиною представницею з України. Правду кажучи, навіть не очікувала, що можливо досягнути цього без зв’язків, без хабарів. Можливо рішення обрати до участі саме мене було прийняте тому, що обирали претенденток у Лондоні. Якби це робили в Україні. То, швидше за все, поїхала б якась «доця», ділиться роздумами Наталя. – Із понад сотні українських претенденток вибрали саме мене, і мені, разом із координаторами – лідерами із десяти країн світу, пощастило взяти участь у зйомках.
– Я пройшла три відбіркові тури, претенденток було двадцять троє. Звісно, всі ми залучені до роботи компанії. Всіх фотографували у різних ракурсах, навіть збоку, як у міліції. А ще фотографували наші руки – чи відповідають вони стандартам краси.
– Коли мені зателефонували і сказали, що я проходжу і братиму участь у зйомках реклами, то я від щастя аж закричала. Я справді дуже цього хотіла! – емоційно розповідає жінка. – Відчуття після цієї новини були такими, як після народження дитини. Багато хто із працівників компанії мріє отримати фірмове авто, однак у мене була мрія взяти участь саме у зйомках цієї реклами. І, відверто кажучи, я не розчарована своєю поїздкою до Хорватії.
Дівчат-учасниць зйомок реклами поселили у п’ятизірковому готелі у Загребі. На той час у даному комплексі мешкала Брітні Спірс – з цього вже можна зрозуміти якого рівня заклад запропонували красуням.
– Місце було просто надзвичайно розкішне, – розповідає Наталя Карчевська, – однак протягом тижня, поки тривали зйомки, довелося добряче попрацювати. Щоранку – підйом о шостій годині. Після душу – макіяж, укладка волосся. Мені не доводилося робити нічого самій – навіть ремінчик на взутті застібали асистенти. Нас дуже добре харчували, особливо тістечками, солодощами. Одяг, який нам обрали для зйомок, був дорогим, дизайнерським. Приміром, кофтинка, у якій я беру участь у зйомках, вартувала 600 євро. Однак його ми повернули, нікому не подарували жодної речі.
Знімальна група, що працювала над рекламою, оцінила завдатки тернополянки: часто перепитували, чи вона не модель, і дуже дивувалися, коли вона відповідала, що ні. Якщо для когось потрібно було знімати по п’ятнадцять-двадцять дублів, то для Наталі щонайбільше три.
– Я шкодую, що свого часу не почала займатися зйомками у рекламах або модельним бізнесом професійно. Зараз, попри те, що мені робили пропозиції, починати мабуть вже пізно. Але чітко усвідомлюю, що мої діти повинні реалізовувати свої таланти, тому одна донька займається співом, інша – танцями.
Коментарі вимкнені.