Найкраща реклама “Бі-Бі-Сі” – “баба-бабі-сказала”

Більшість підприємців малого бізнесу та люди, які надають якісь послуги чи продають щось, вважають, що реклами багато не буває. Чим більше людей про вас знає, тим більше шансів є на те, що ви знайдете клієнтів.

Клеять оголошення на стовпи, вміщують біля світлофорів, заманюють потенційних клієнтів через Інтернет підприємці малого бізнесу та люди, які хочуть підзаробити.  Усі вони погоджуються, що будь-яка з видів реклам в тій чи іншій мірі працює, – пише Монастириська

Клеять на стовпах в обраних місцях
Досить дієвою є друкована реклама, яку люди розміщують на спеціальних дошках для оголошень. Там можна побачити оголошення про різні види послуг, кредити в банку, продаж нерухомості, нарощування нігтів, продаж тощо.

Дехто з людей, які надають різні слуги, ведуть статистику видів реклами. Тобто запитують у своїх клієнтів, звідки вони дізнались про послуги. Досвід вказує на те, що швидше звернуть увагу на оголошення, яке почепили у правильному місці.

– Цікаво, який саме вид реклами є найбільш дієвим, – говорить перукар Оксана Морозенко. – Тому обов’язково запитую про це у нових клієнтів.
За власною статистикою молодої жінки, найкраща реклама – це добре зроблена робота. Або, як ще у народі називають, “Бі-Бі-Сі”.

– Тобто, розшифровується “баба-бабі-сказала”. Якщо клієнти задоволені, то про твої якісні послуги вони обов’язково розкажуть своїм знайомим, – ділиться досвідом жінка. – А при потребі ці знайомі звернуться за послугами до вас.

Але крім цього перукарка часто розклеює оголошення про зачіски та стрижки на зупинках, в різних громадських місцях.

– Перед останніми дзвониками та випускними вечорами клієнтів більше, в основному це випукниці. Тому стараюсь клеїти такі оголошення поблизу шкіл, училищ, інститутів. Тобто в тих місцях, де можу знайти потенційних клієнтів, каже пані Морозенко. – Думаю, це також є основою того, що є клієнти.

Недавно, коли жінка переходила дорогу, то зауважила, що на парканах зі сторони водіїв хтось наклеїв друковані оголошення про тонування машин.

– Одразу подумала, що той, хто таке придумав, – молодець, бо дуже правильно вибрав місце, – каже перукар. – Адже коли водій чекає, доки загориться зелене світло, то обов’язково зверне увагу на це оголошення. І, звісно, якщо треба, то перепише номер телефону та звернеться за такими послугами

Працює реклама у газетах та журналах
Продати товари чи послуги можна і за допомогою оголошень у різних газетах. Іноді навіть не місцевих.

– Про продаж свого будинку я подав оголошення лише в одній газеті, але дзвінків було мало, тому почав давати їх в різні газети, – каже тернополянин Олег Підганюк. – Тоді помітив, що потенційних клієнтів стало більше. Але продав будинок завдяки оголошенню в київській газеті.

Ціна на будинок була досить високою, але його можна було використовувати під комерційну діяльність.

– От і купила його столична фірма, яка збиралась відкривати тут філіал, – каже пан Підганюк. – А оголошення я дав лише один раз, коли був у Києві у справах.

Погоджується з тим, що оголошення в газетах діють та допомагають знайти нових клієнтів, і перукар Оксана Морозенко.
– Також іноді даю оголошення в різні газети, особливо взимку, коли клієнтів стає мало, – каже перукарка. – Тоді на стовпи вони мало уваги звертають, бо поспішають додому, а от в газетах таке оголошення прочитають швидше.

В Інтернеті для клієнтів створюють спільноти
Свої вироби та послуги тернополяни рекламують в Інтернеті. Оголошення розміщують на різних сайтах. Але крім цього створюють свої сторінки та групи за інтересами у соціальних мережах.

– Мені було приємно почути від клієнтки, яка розповіла, що кинула на пошук в Інтернеті жіночі зачіски та стрижки у Тернооолі та на п’ятьох сайтах побачила лише моє оголошення, – каже Оксана Морозенко. – Крім цього маю сторінку в одній соціальній мережі, куди викладаю фотографії своїх клієнтів із зачісками та стрижками.

Якщо перукаря знаходять через Інтернет, то вона одразу може показати фото власних робіт, а клієнт буде мати уявлення про якість моєї роботи.

– Крім того, зараз мої послуги рекламують навіть на київських сайтах, – сміється тернополянка.

– Все вийшло дуже цікаво. Одного разу мені зателефонували та запропонували співпрацю.
Люди, які рекламують послуги перукаря, мають два своїх сайти про зачіски. Самі живуть у столиці, де пропонують послуги зі стрижок.

– Все було дуже просто. Інформацію про мене, разом з моїм фото та фотографіями моїх робіт, розмістили безкоштовно на своєму сайті. Я ж маю платити лише половину вартості стрижки з кожного нового клієнта. Далі зі своїм клієнтом я співпрацюю і вже нічого нікому не плачу, – каже пані Морозенко. – Правда, оголошення висить на тому сайті вже близько місяця, але поки що за ним ніхто не телефонував.

Крім того, що кияни рекламують послуги тернополянки, її ще й запрошують у столицю на роботу.

– Після того, як кияни побачили фотографії моїх робіт та ціни на них, то одразу запросили мене до себе на роботу. Адже там такі послуги коштують удвічі а то і втричі дорожче, – каже пані Морозенко.

– Клієнтів та житло на перший час мені навіть обіцяли. Можливо, я й погодилась би, але зараз не можу поїхати з міста. Проте над пропозицією подумаю.

 

Коментарі вимкнені.